dimanche 15 octobre 2017

Beautiful - Guest Dt 13@rts

Bonjour!!! Je suis très heureuse aujourd'hui de vous présenter ma première création en tant que Guest Dt pour 13@rts!!! J'aime tellement tous les produits de cette compagnie! J'ai aussi préparé un vidéo que vous pouvez visionner juste ici: 

Hello!!! I am very happy today to present my first creation as Guest Dt for 13@rts !!! I love all products of this company so much! I also prepared a video that you can view right here:


Voici ma page:

Here is my layout:


Produits 13@rts utilisés:

Autres produits:
Badge: Accent Scrapbooking
Fleurs: créations personnelles

Products 13@rts used:
Modeling Paste
Stencil- Technical
Paper- Vintage Moment- Nostalgia, Rose Garden
Vintage Moments- Elements Chipboard
Dried Roots -Violet
Gel Medium
3D stones
Black Glitter
SPLASH Ink - White
Pastel Dirty Pink
Pearl Purple
Pastel Cinammon

Others products:
Badge: Accent Scrapbooking
Flowers: personal creations


Quelques détails:

Some details:










Merci de votre visite!

Thank you for your visit!



Aucun commentaire: